Taxonomía

Términos asociados

6 Descripción archivística results for Liquidacions

6 resultados directamente relacionados Excluir términos relacionados

Yndice nº 1. Yndice de las escrituras y documentos públicos clasificados que obran en el archivo del Sr. Conde de TorreSaura / Yndice nº 2. Yndice de escrituras que no han podido clasificarse ó mejor no han podido continuarse en el Yndice nº 1 por estar contenidas en varios cuadernos y cada uno de los cuales comprende indistintamente varias clases de escrituras / Yndice nº 3 . Copias de sentencias, instrucciones y alegatos

Inclou una relació de testaments, codicils i últimes voluntats, donacions, renuncies, cessions, venda d'establiments i permutes, adquisicions de censos, cartes dotals, inventaris, fundacions de beneficis eclesiàstics, provisions i col·lacions, cartes de pagament i definicions, redencions de censos, préstecs i debitoris, escriptures cancel·lades, contractes d'amitgeria, obligacions, redencions, vendes de censos, vendes, establiments, sentències, instruccions i al·legats, consultes, manifests de béns, liquidacions, estimacions, justpreus de béns, expedients judicials, rebuts, comptes, capbrevacions i cartes.

Condado de Torre-saura

Liquidación de las herencias del Hble. Sr. D. Bernardo José de Olives y Vigo y de sus hermanas Dª. Rafaela y Dª Mariana de Olives y Vigo

Hi apareixen citats els llocs de Cavalleria, Santa Teresa, Son Picard, Binimel·là, Almudaina, Son Sarparets, Rafal d'en Morer, Son Nadal, Sa Muntanyeta, Sa Vinyeta i Torre d'en Calafat, i les Cavalleries de Tirant i Binidonaire, i els alodis de Binimel·là i Tirassech.

Condado de Torre-saura

Liquidaciones de la casa del Sr. Conde de Torre Saura: Supuestos y declaraciones, liquidaciones, hijuelas, cuenta de frutos, liquidaciones y cuentas especiales de Caballerias

Hi apareixen citats els llocs de s'Albufera, Rafal des Capità, Son Angladó, Sant Ignasi, Torre d'en Quart, Son Quart, ses Truqueries, Alfurí de Dalt, Santa Ana, Son Felip, es Banyul, Bellavista, Son Saura Nou, Torre-saura, Torralbet, Rafal Amagat, Sant Joan Gran, Son Sarparets, Rafal d'en Garcia, Torralba, Torre del Ram, Bindelfà, Farragut, Binimaimut, S'Alairó, Rafal d'en Bonet, Alpare, Alparico i s'Hort des Rafal, i les cavalleries d'Algaiarens, Binifabini o Torre-saura, S'Alairó i Binicorràs o Torre Trencada.