Taxonomia

Termes associats

22 Descripció arxivística results for Partitures musicals

22 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Concerto Moderato. Violino Principale / Concerto Moderato. Violino Primo / Concerto Moderato. Violino Secundo / Concerto Moderato. Viola / Concerto Moderato. Basso (Concerto a violino concertato, 2 Viol. Vla. e Basso)

Concertos del compositor austríac Carl Ditters von Dittersdorf (1739-1799). Estan desenvolupades les cadències i solos. Format vertical. Tres moviments: Moderato / Adagio / Presto.

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Partitures musicals per a violí i baix (20 divertimenti)

Compositor desconegut. Obra anònima. 8 quaderns en format apaïsat. Incomplet. Paginació original anotada al marge superior dret, al recte de cada foli o bifoli. Mateix copista que sonates 6:11:2. Partitura de 4 o 5 sistemes per pàgina, doble pentagrama en clau de sol i clau de fa amb xifrat. Instrumentació no determinada al manuscrit, però possiblement es tracta d'una partitura per a duos (violí i baix) i trio (2 violins i baix).

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Partitura musical per a un violí segon (grave)

Compositor desconegut. Peça anònima. Un bifoli. La còpia presenta la mà del mateix copista que les obres de Valentine i Maccarani (6:10:2 i 6:10:3). Possiblement còpia hispànica: "Violin secundo". Quatre moviments (Grave-Allegro-Adagio-Allegro).

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Sonatas â duo Bassus / Sonata I Adagio (Trattenimenti musicali di Sonate da Camera a violino, violone o cembalo [...] opera prima)

Sonates del compositor italià Stefano Alli Maccarani (1666-1744). Dos quaderns de 9 i 10 bifolis, format vertical; nom de la part a la portada i, a sobre, dibuix d'una creu de quatre braços iguals. Obra instrumental per a dos instruments, violí i baix (clau de fa amb xifrat). Cicle d'onze sonates. Possiblement còpia hispànica.

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Cantus â dos / Bassus â dos (Sonate di flauto a solo col basso)

Sonata del compositor anglès Robert Valentine (1674-1747). La major part del manuscrit es correspon a l'op. 3 del compositor, però no manté ordre ni nombre de moviments. Dos quaderns de 8 bifolis, format vertical; nom de la part a la portada. Obra instrumental per a dos instruments no determinats al document, però possiblement violí i baix: "cantus" en clau de sol; "bassus" en clau de fa, sense xifrat. Cicle de vuit sonates. Possiblement còpia hispànica: "Alegro", "Sonata primera".

Resultats 1 a 20 de 22