Taxonomia

Termes associats

1012 Descripció arxivística results for Protocols notarials

1012 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Yndice nº 1. Yndice de las escrituras y documentos públicos clasificados que obran en el archivo del Sr. Conde de TorreSaura / Yndice nº 2. Yndice de escrituras que no han podido clasificarse ó mejor no han podido continuarse en el Yndice nº 1 por estar contenidas en varios cuadernos y cada uno de los cuales comprende indistintamente varias clases de escrituras / Yndice nº 3 . Copias de sentencias, instrucciones y alegatos

Inclou una relació de testaments, codicils i últimes voluntats, donacions, renuncies, cessions, venda d'establiments i permutes, adquisicions de censos, cartes dotals, inventaris, fundacions de beneficis eclesiàstics, provisions i col·lacions, cartes de pagament i definicions, redencions de censos, préstecs i debitoris, escriptures cancel·lades, contractes d'amitgeria, obligacions, redencions, vendes de censos, vendes, establiments, sentències, instruccions i al·legats, consultes, manifests de béns, liquidacions, estimacions, justpreus de béns, expedients judicials, rebuts, comptes, capbrevacions i cartes.

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Resultats 1 a 20 de 1012