Taxonomia

Termes associats

5 Descripció arxivística results for Requisicions

Només resultats directament relacionats

Liber 4º Protts. Joannis Llyña notts. annos 1674 . 75 . 76 et 1677 (llibre quart de protocols notarials del notari Joan Llinyà corresponent als anys de 1674 a 1677)

Inclou: espolits i debitoris, àpoques, procures, afermament de mossos, dimissions, donacions i fundacions de beneficis, lliuraments, concòrdies, renunciacions, obligacions i reconeixences, violaris, arrendaments, advocacions, quitaments, vendes i establiments, seguretats, resignacions, professions, requisicions, perdons i deduccions de cens.

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Protocolum. Liber Secundus, Centineas diverses Instrumenta, sirve asta propía et Alodiália, per Me Raymundum Ballester et Perpal authibus Aptica et Regia Notm. publicum, recepta Incipiendo die 28 Mensis July anno 1734; et finiendo die 29 Mensis Octobris anno 1745 (llibre segon de protocols notarials del notari Ramon Ballester i Parpal corresponent al període comprès entre el 28 de juliol de 1734 i el 29 d'octubre de 1745)

Inclou: procures, arrendaments, cartes nupcials, donacions, actes requisitòries, apoques i definicions, compromisos, actes de divisió i concòrdies, actes de venda de censals i propietats, quitaments, actes d'obligacions i fiances, resignacions de cens, albarans i lliuraments, establiments de propietats i títols de patrimoni i beneficis.
Hi apareixen citats els llocs Son Amarineta, s'Albufera, Rafal d'en Morer, Torre del Ram, Binifabini i Peu del Toro.

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Llibre Primer de Protrocol de [...] Antonio Aragones y Pax nott. Comensant a 11 Juny de 1717 Fins a 24 de Janer 1724 (llibre primer de protocols notarials del notari Antonio Aragonès i Pax corresponent al període comprès entre l'11 de juny de 1717 i el 24 de gener de 1724)

Inclou: espòlits o esponsalicis, obligacions, procures, compromisos, requisitoris, concòrdies, arrendaments, reconeixences, renúncies, definicions, advocacions, vendes i donacions

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Primer Llibre de Protocol de Pere Antoni Carrio Notari desde als 3 Mars 1745 fins als 21 Octubre 1756

Inclou: espòlits o esponsalicis, àpoques i comptes, procures, donacions i violaris, lliuraments, concòrdies i divisions, renunciacions, compromisos, reconeixences i obligacions, arrendaments, resignacions, afermaments, requisicions, vendes de propietats i censos i de bastiments, quitaments de censos, professions, afiliacions, debitoris, testaments, declaracions i indemnitats i seguretats.
Hi apareixen citats els llocs de Tot Lluch, Parelleta, Algendar, Tot Lluquet, Binissuès, Son Blanc, Son Olivar, Ses Angoixes, Sa Marjal Vella, Torre del Ram, Alquerieta Blanqueta i Cavalleria de Binimafumet, Cavalleria de Binisserraia, Cavalleria de Tirant i de Binidonaire, Alou de Binimel·là i Cavalleria de S'Alairó.

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Segon Plech co Llibre de Protocol de Pere Antoni Carrio Notº desde 22 Octubre 1756 fins als 13 Abril 1761

Inclou: espòlits o esponsalicis, reconeixences i obligacions, cessions i resignes, compromisos, requisicions, renúncies, donacions, títols dels patrimonis i violaris, procures, arrendaments, vendes de propietats i censos i de bastiments, quitaments, reducció de censos, lliuraments, àpoques i definicions, transaccions i divisions i afermaments.
Hi apareixen citats els llocs de s'Almudaina, ses Fonts Rodones de Baix, Son Mestres, Son Planes, Son Aparets, Cavalleria, Binimel·là i la Cavalleria de Tirant i Binidonaire i la Cavalleria de s'Alairó.