Taxonomía

Términos asociados

50 Descripción archivística results for Vendes

50 resultados directamente relacionados Excluir términos relacionados

Yndice nº 1. Yndice de las escrituras y documentos públicos clasificados que obran en el archivo del Sr. Conde de TorreSaura / Yndice nº 2. Yndice de escrituras que no han podido clasificarse ó mejor no han podido continuarse en el Yndice nº 1 por estar contenidas en varios cuadernos y cada uno de los cuales comprende indistintamente varias clases de escrituras / Yndice nº 3 . Copias de sentencias, instrucciones y alegatos

Inclou una relació de testaments, codicils i últimes voluntats, donacions, renuncies, cessions, venda d'establiments i permutes, adquisicions de censos, cartes dotals, inventaris, fundacions de beneficis eclesiàstics, provisions i col·lacions, cartes de pagament i definicions, redencions de censos, préstecs i debitoris, escriptures cancel·lades, contractes d'amitgeria, obligacions, redencions, vendes de censos, vendes, establiments, sentències, instruccions i al·legats, consultes, manifests de béns, liquidacions, estimacions, justpreus de béns, expedients judicials, rebuts, comptes, capbrevacions i cartes.

Condado de Torre-saura

Llibre primer de Protocol de actas de mi Agusti Carrio notari desde als 14 Agost 1773 fins als 14 Febrer 1780

Inclou: espòlits o esponsalicis, reconeixences, obligacions, resignes, compromisos, requeriments, renúncies, lliuraments, donacions, violaris, procures, arrendaments, vendes, quitaments, reduccions de cens, àpoques, definicions, transaccions, divisions i testaments.
Hi apareix citat el lloc de Son Camps

Condado de Torre-saura

Llibre de protocols notarials del notari Agustín Carrió i Ballester corresponent al període comprès entre el 27 de juliol de 1783 i els últims dies de 1789

Inclou: poders, espòlits i adjuncions de dot, arrendaments, contractes i albarans, declaracions, reduccions, donacions, violaris, renúncies i cessions, resignes, debitoris i rebudes, convenis, àpoques, definicions, concòrdies, actes d'arres, vendes, encarregaments i establiments, quitaments, transaccions, divisions i ajusts, fundacions, obligacions i titols de patrimoni i requeriments i consentiments.

Condado de Torre-saura

Liber 4º Protts. Joannis Llyña notts. annos 1674 . 75 . 76 et 1677 (llibre quart de protocols notarials del notari Joan Llinyà corresponent als anys de 1674 a 1677)

Inclou: espolits i debitoris, àpoques, procures, afermament de mossos, dimissions, donacions i fundacions de beneficis, lliuraments, concòrdies, renunciacions, obligacions i reconeixences, violaris, arrendaments, advocacions, quitaments, vendes i establiments, seguretats, resignacions, professions, requisicions, perdons i deduccions de cens.

Condado de Torre-saura

Llibre Primer de Protrocol de [...] Antonio Aragones y Pax nott. Comensant a 11 Juny de 1717 Fins a 24 de Janer 1724 (llibre primer de protocols notarials del notari Antonio Aragonès i Pax corresponent al període comprès entre l'11 de juny de 1717 i el 24 de gener de 1724)

Inclou: espòlits o esponsalicis, obligacions, procures, compromisos, requisitoris, concòrdies, arrendaments, reconeixences, renúncies, definicions, advocacions, vendes i donacions

Condado de Torre-saura

Primer Llibre de Protocol de Pere Antoni Carrio Notari desde als 3 Mars 1745 fins als 21 Octubre 1756

Inclou: espòlits o esponsalicis, àpoques i comptes, procures, donacions i violaris, lliuraments, concòrdies i divisions, renunciacions, compromisos, reconeixences i obligacions, arrendaments, resignacions, afermaments, requisicions, vendes de propietats i censos i de bastiments, quitaments de censos, professions, afiliacions, debitoris, testaments, declaracions i indemnitats i seguretats.
Hi apareixen citats els llocs de Tot Lluch, Parelleta, Algendar, Tot Lluquet, Binissuès, Son Blanc, Son Olivar, Ses Angoixes, Sa Marjal Vella, Torre del Ram, Alquerieta Blanqueta i Cavalleria de Binimafumet, Cavalleria de Binisserraia, Cavalleria de Tirant i de Binidonaire, Alou de Binimel·là i Cavalleria de S'Alairó.

Condado de Torre-saura

Segon Plech co Llibre de Protocol de Pere Antoni Carrio Notº desde 22 Octubre 1756 fins als 13 Abril 1761

Inclou: espòlits o esponsalicis, reconeixences i obligacions, cessions i resignes, compromisos, requisicions, renúncies, donacions, títols dels patrimonis i violaris, procures, arrendaments, vendes de propietats i censos i de bastiments, quitaments, reducció de censos, lliuraments, àpoques i definicions, transaccions i divisions i afermaments.
Hi apareixen citats els llocs de s'Almudaina, ses Fonts Rodones de Baix, Son Mestres, Son Planes, Son Aparets, Cavalleria, Binimel·là i la Cavalleria de Tirant i Binidonaire i la Cavalleria de s'Alairó.

Condado de Torre-saura

Tercer Llibre de Protocol de Pere Antoni Carrió Notari desde 26 Abril 1761 fins als 16 Febrer 1765

Inclou: espòlits o esponsalicis, reconeixences, resignes, compromisos, requeriments, donacions, renúncies, violaris, títols de patrimonis, procures, arrendaments, definicions, àpoques, vendes, establiments, testaments, reduccions, lliuraments, transaccions, divisions, afermaments, profecies i declaracions.
Hi apareix citat el lloc des Rafal d'en Bonet, la Cavalleria de Tirant, la Cavalleria de Binidonarie i la Cavalleria de Binifabini.

Condado de Torre-saura

Acta notarial de venda dels germans Miquel, Joan, Guillem i Antoni Mercadal i Moll del lloc de Torrepetxina Nou a favor de Josep Riola i Espineta

Hi apareixen citats els llocs de Torrepetxina Nou, Torrepetxina Vell, Son Mestres de Dalt, Son Mestres de Baix, es Torretó, Torre d'en Calafat i Binipati, la cavalleria de Binimafumet i el topònim del camí des Barranc (d'Algendar)

Resultados 1 a 20 de 50