Taxonomia

Termes associats

11 Descripció arxivística results for Convenis

11 resultats directament relacionats Exclou els termes específics

Acord d'obligacions i bases de l'associació creada entre Gaspar Jorge Saura, Gabriel Olives i Saura, quart comte de Torre-saura, i Vicente Simó i Bagur per establir un guarda particular de camp jurat per als llocs de la seva propietat

Hi aparexien citats els llocs de Curniola, Son Morell Nou, Son Morell de Dalt, Son Morell de Baix, Rafal des Capità, Son Angladó i Sant Ignasi

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura

Llibre de protocols notarials del notari Agustín Carrió i Ballester corresponent al període comprès entre el 27 de juliol de 1783 i els últims dies de 1789

Inclou: poders, espòlits i adjuncions de dot, arrendaments, contractes i albarans, declaracions, reduccions, donacions, violaris, renúncies i cessions, resignes, debitoris i rebudes, convenis, àpoques, definicions, concòrdies, actes d'arres, vendes, encarregaments i establiments, quitaments, transaccions, divisions i ajusts, fundacions, obligacions i titols de patrimoni i requeriments i consentiments.

Família Olives, 2ª branca / Comtat de Torre-saura